XUVENTUDE 2010/11

XUVENTUDE 2010/11
XUVENTUDE TEMPORADA 2010/11

MARCADOR DE ENTRADAS

jueves, 9 de junio de 2011

CEA BAILE DE FIN DE TEMPORADA NO LOCAL SOCIAL DE CANCES DA VILA O DIA 18 DE XUÑO

Tal e como anunciabamos anteriormente o DIA 18 DE XUÑO celebrarase no LOCAL SOCIAL DE CANCES DA VILA, a CEA-BAILE de fin de temporada. A ela poderán acudir TODOS OS XOGADORES, SOCIOS, COLABORADORES, COAS SÚAS PARELLAS RESPECTIVAS.
A PARTIR DAS 22,00 HORAS
A cea estará amenizada po o DOU OS TRASTES, así que prepararse para o bailongo.
IMPORTANTE: Deberá de ser confirmada a presencia tanto persoal coma dos acompañantes que se traian a festa, para poder amañar a intendencia sobre a comida, bebida, etc., ANTES DO DÍA 15 DE XUÑO.
Asismismo tamén poderán acudir a cea os que non sexan socios ou colaboradores, previo pago de 12 euros. Deberán de recoller a entrada no Bar Fergo ou Bar Manolo antes do día 15 de Xuño.
Aquí tendes o cartel anunciador:

4 comentarios:

SINDO dijo...

¿Que nin dios se apunta ou fai comentarios?

chuspo dijo...

eu,eu,eu,eu,eu,eu,vou solo pero vou jejejejeje sindo aindo non puxeches a hora jejejeje

Alberto dijo...

Alberto tamén vai e leva acompañante


saúdos

susoxxl dijo...

Eu teño a festa de Afaber,non sei a que hora chegarei e vou so bueno de principio,pero tranquilos onde comen 100 comen 101. saudos